Fresh shop: ZoozooCrochet

Φρέσκια καλημέρα σε όλους με φρέσκο μαγαζί! Πριν από περίπου ένα χρόνο η Kατερίνα αποφάσισε να ανοίξει το δικό της μαγαζί στο etsy! Σήμερα θα γνωρίσουμε την ιστορία πίσω από το ZoozooCrochet!
Fresh hello to everyone with a fresh shop! About a year ago, Katiedecided to open her own etsy shop! Today we will get to know the story behind ZoozooCrochet!



Μίλησέ μας για σένα.
Γειά σας! με λένε Κατερίνα, γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Πάτρα. Είμαι 34 ετών, παντρεμένη και μαμά δυο μοναδικών πλασμάτων, της Καλλιόπης μου και ενός μπεμπούλη 4 μηνών. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, οι αναμνήσεις μου, μου φέρουν στον μυαλό τον εαυτό μου μόλις 5 ετών, καθισμένη σε ένα σκαμνάκι μπροστά από τα πόδια της γιαγιάς Κατερίνας να την κοιτώ να πλέκει μοναδικά εργόχειρα που όμοιά τους σήμερα δεν τα βρίσκεις πουθενά. Κάπως έτσι στα 8 μου απέκτησα το πρώτο μου σετ από βελόνες και ένα ασημί μικρό βελονάκι! Ξεκίνησα λοιπόν με την γλυκιά μου γιαγιά δασκάλα και αργότερα της μητέρας μου (φαντάζομαι ότι αυτό το ταλέντο θα περάσει σε πολλές γενιές ακόμη) να δοκιμάζω διάφορες τεχνικές έως αποφασίσω ποια είναι αυτή που μου ταιριάζει καλύτερα. Ξεκίνησα πιο δυναμικά το χόμπι μου να το εξελίσσω κάθε φορά και πιο πολύ! Η Καλλιόπη μου ήταν για εμένα η μούσα μου, ότι δημιουργούσα ήταν για εκείνη, είτε κάποιο σκουφάκι, ρούχο, μέχρι ένα γλυκό αρκουδάκι. Στην συνέχεια μου ζητούσαν φίλοι και γνωστοί να πλέκω για τα παιδιά τους και αυτό ήταν ένα σημαντικό κίνητρο για να πάρω μια τρελή απόφαση! Πριν 4 περίπου χρόνια αποφάσισα να σταματήσω μετά από 12 χρόνια την δουλειά της γραμματέως και να κάνω ένα από τα όνειρά μου πραγματικότητα. Η εποχή που έγιναν όλα ίσως ήταν πολύ δύσκολη αλλά με επιμονή και υπομονή θεωρώ πως τα κατάφερα! Μετά από 4 χρόνια στο FB ήρθε η στιγμή το zoozooνομαγαζάκι μου να μπει και στο etsy.
Tell us about you.
Greetings everyone! My name is Katerina and I was born and raised in Patra. I am thirty four years old, married and mother of two, my daughter Calliope and my four-month-old baby boy. Since I could remember, I see myself as a child sitting by my beloved grandmother Katerina and watching her knit… There were spectacular pieces of needlework that I can’t find suchlike anywhere now. So when I was eight, I got my first set of needles and a silver crochet hook. Having my grandmother and later my mother as a tutor (I assume that this talent will pass on to my descendants) I tried different techniques until i could decide which one of them suited me the best. And as time went by, I was able to improve myself. Calliope was my muse, as whatever I made was solely for her, either it was a beanie, a piece of clothing or even a teddy bear. Subsequently family and friends were asking me to knit things for their children and that leaded me to make a crazy decision. Four years ago, I decided to end my twelve-year-old career as a secretary and pursue my dreams. Although times were kinda tough, I believe that I made it, even though a lot of patience was needed.


Πως πήρες την απόφαση να μπεις στον κόσμο του Etsy;
Στον κόσμο του etsy μπήκα με προτροπή και την βοήθεια της αδελφής μου Γεωργίας. Ζώντας ήδη 8 χρόνια η ίδια στο Λονδίνο για σπουδές, όλες οι αγορές της ως επί το πλείστον ήταν από το εκεί. Με βοήθησε να στήσω το μαγαζάκι μου και να δω έως που μπορούν να με φτάσουν οι δυνατότητες μου. Ήταν για εμένα μια πρόκληση να ξέρω ότι απευθύνομαι σε παγκόσμιο επίπεδο κοινού.
How did you decide to enter the world of Etsy?
I entered the world of Etsy with the urge and help of my sister Georgia. She had been living in London for approximately eight years and almost all her purchases were from Etsy. She helped me set up my shop and see how far I could go with it. It was quite challenging for me to know that I was addressing myself to a world wide range of customers. 


Επόμενος στόχος σου;
Δύο είναι οι επόμενοι στόχοι για εμένα:
Έχω ήδη μια δική μου προσωπική συλλογή από amigurumi dolls (πλεκτές κούκλες) τις ''αδερφούλες'' και την αμέσως επόμενη στα σκαριά, θέλω λοιπόν να γεμίσω το zoozooνομαγαζάκι μου με τουλάχιστον 10 δικές μου συλλογές. Αλλά ο κύριος στόχος για εμένα είναι να ανοίξω ένα κατάστημα στην Πάτρα που όμοιό του δεν θα υπάρχει σε όλη την Ελλάδα, ρομαντικό και χρωματιστό, κάθε προϊόν να δημιουργείται μόνο μια φορά και έτσι αυτό να το καθιστά μοναδικό. Αν τα όνειρα είναι για να τα πραγματοποιούμε και η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία...τότε μένει μόνο ένα: να πιάσεις την ευκαιρία όταν αυτή εμφανιστεί!

Your next goal?
My main goals are two; I already own a personal collection of amigurumi dolls -knitted dolls- which I call “sisters”. I plan on filling my shop with at least ten collections of amigurumi dolls that I will make. But my main goal is to open a romantic and colorful shop in Patras, that is going to be unique in Greece. Each product will be created only once and that will make it unique.. Dreams are to be fulfilled and hope always dies last. Then there’s only one thing left; to seize the opportunity as it appears.


Βρείτε την Κατερίνα εδώ/Find Katie here: etsy, fb, twitter, insta 

Ραντεβού τον επόμενο μήνα!
Έως τότε συνεχίστε να τολμάτε!
See you next month with a new fresh shop!
Until then, keep daring!
Tasos