Featured seller: ArtandWoodShop



Κυρίες και κύριοι, σήμερα θα γνωρίσουμε λίγο καλύτερα την Φωτεινή, από το ArtandWoodShop.
Ladies and gentlemen, today we will get to know a bit better Fotini, from ArtandWoodShop.




Πες μας λίγα πράγματα για τον εαυτό σου.
Το όνομά μου είναι Φωτεινή και γεννήθηκα το 1981 κατά τη διάρκεια της αγαπημένης μου δεκαετίας. Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου ήμουν πάντα ζωηρή και καταπιανόμουν με πολλά πράγματα, κάποιο από αυτά είχε σίγουρα καλλιτεχνικό χαρακτήρα, είτε μουσικό όργανο, είτε χορό. Με τις χειροποίητες κατασκευές ήρθα πρώτη φορά σε επαφή πριν από λίγα χρόνια όταν ανακάλυψα πόσο με χαλαρώνει να δημιουργώ κολάζ από χαρτί. Στη συνέχεια σκέφτηκα πως θα μπορούσα με το χαρτί να κάνω κάτι πιο δυναμικό μεταμορφώνοντας χρηστικά αντικείμενα και γεννώντας ένα όμορφο περιβάλλον γύρω μου. Έτσι, γράφτηκα σε σεμινάριο όπου πήρα κάποιες βασικές γνώσεις γύρω από το ντεκουπάζ στη συνέχεια ήρθα σε επαφή με τεχνικές παλαίωσης και μετά πειραματίστηκα μόνη μου. Η ενασχόληση με αυτό τον πολύχρωμο κόσμο με ενθουσίασε τόσο που ξεχνούσα να φάω (αυτό είναι γεγονός!). Είναι για μένα πηγή χαράς, πηγή ζωής και διασκεδαστικό παιχνίδι και σε αντίθεση με τα οικονομικά που σπούδασα κάποτε, φοβερά ενδιαφέρον.
Οπότε αποφάσισα να δώσω άφθονη ενέργεια σε αυτή την εμπειρία που με κάνει να αισθάνομαι ξένοιαστη σαν παιδάκι.
Tell us a bit about yourself.
My name is Fotini and I was born in 1981 during my beloved decade. As long as I remember myself, I was always lively and was occupied with a lot of things; some of them certainly had an artistic character, either a musical instrument or dance. With crafts, I first came in contact a few years ago when I discovered how relaxing it is to create a collage with paper. Then I thought I could do something more dynamic by transforming useful objects and creating a beautiful environment around me. So, I subscribed at a seminar where I got some basic knowledge about decoupage then I came in contact with ageing techniques and then I continued experiments by myself. Dealing with this colorful world fascinated me so much that I kept forgetting to eat (unbelievable!). For me it is a source of joy, a source of life and an entertaining game which unlike the economics I once studied, proved to be amazingly interesting. So I decided to give abundant energy to this experience that makes me feel carefree as a kid.


Τι σε εμπνέει και από πού παίρνεις ιδέες; 
Μου αρέσει να παρατηρώ τις λεπτομέρειες και να εμπνέομαι από αυτές. Από ένα πεσμένο φυλλαράκι, ένα σκουριασμένο μηχάνημα, μία πέτρα, ένα νεοκλασικό κτίριο, όπου και να κοιτάξει κάποιος υπάρχουν ενδιαφέροντα χρώματα και συνδυασμοί.
What inspires you and where do your ideas come from?
I like observing the details around me, which inspire me. From a fallen leaflet, a rusty machine, a stone, a neoclassical building, wherever you may look there are interesting colors and combinations.




Ποια είναι τα αγαπημένα σου υλικά;
Από παιδί αγαπούσα πολύ τα χαρτικά είδη, μάζευα αμέτρητες συλλογές με αυτοκόλλητα, αλληλογραφίες και γραμματόσημα. Πλέον οι χαρτοπετσέτες μου είναι το λατρεμένο μου υλικό, τα σχέδια είναι ανεξάντλητα και μπορούν να μεταμορφώσουν τα πάντα. Με λουλούδια, ζωάκια, επαναλαμβανόμενα μοτίβα, γεωμετρικά σχήματα, δεν χορταίνω!!
What are your favorite materials? 
Since my childhood I loved stationery, I collected countless collections with stickers, correspondence papers and stamps. Now my napkins are my favorite material, the designs are numerous and can transform every surface. I love flowers, animals, repeating patterns, geometric shapes I cannot get enough!!

Γιατί κάποιος να αγοράσει κάτι χειροποίητο; 
Γιατί το χειροποίητο είναι πασπαλισμένο με συναίσθημα, θετική ενέργεια που διαχέεται από τον δημιουργό στον χρήστη. Αυτό δεν μπορεί κάθε άνθρωπος να το εκτιμήσει και να το κατανοήσει βέβαια. Πρόκειται για ξεχωριστά αντικείμενα προς ξεχωριστούς ανθρώπους που συναισθάνονται την ενέργεια που κρύβεται πίσω από την ύλη.
Why should somebody buy handmade?
Because a handmade item is sprinkled with emotion, positive energy disseminated from the creator to the user. This is not understood and appreciated by every person. We have to do with unique items for unique persons that sense the energy behind an object.



Εκτός από το να δημιουργείς με τι άλλο ασχολείσαι; 
Με το να σκέφτομαι τι θα δημιουργήσω… …χαχα! Όταν καταφέρνω να πάρω μία απόσταση από το δημιουργικό κομμάτι (μου είναι δύσκολο το παραδέχομαι) υπάρχουν αρκετές δραστηριότητες που χρωματίζουν τον ελεύθερο χρόνο μου. Μου αρέσει να διαβάζω λογοτεχνία, να πηγαίνω στον κινηματογράφο και ειδικά στον θερινό!  Αγαπάω πολύ τον χορό και παρόλο που αυτή την εποχή κάνω ένα διάλειμμα μου αρέσει να βλέπω παραστάσεις χορού. Επίσης,  μου αρέσει να παίζω με τα σκυλογατάκια μου που έχω μαζέψει από το δρόμο, λατρεύω τη θάλασσα, να αγναντεύω με τις ώρες αλλά και να περπατώ με αγαπημένους μου ανθρώπους στην πόλη  απολαμβάνοντας την ομορφιά των διατηρημένων παλιών κτιρίων. Αγαπημένος μου δρόμος η Διονυσίου Αρεοπαγίτου που περπατώντας θαυμάζω τη φωτισμένη Ακρόπολη και το Ηρώδειο, το σημείο αυτό έχει μία υπέροχη ενέργεια.
Apart from creating things, what do you do? 
Apart from creating things I am thinking of what I will create next… haha! When I manage to take a short distance from creating (difficult for me I have to admit) there are several activities that keep me busy. I love reading literature, visiting the cinema and especially the outdoor cinema. I love dancing and, although I am taking a short break now, I enjoy watching dance performances. Also, I like playing with my pets which I have saved from the streets, I adore the sea, Ι spend hours gazing at the sea and I enjoy walking with my loved ones in the city admiring the beauty of neoclassical buildings. My favorite street is Dionisiou Areopagitou where I can walk under the moon and the exquisite charm of illuminated Akropolis and the theatre of Herodes Atticus. This part of Athens has a great energy.

Πώς προωθείς τη δουλειά σου; 
Κυρίως χρησιμοποιώ το Pinterest και το instagram γιατί μου αρέσει το αισθητικό τους περιβάλλον. Στο άμεσο μέλλον θέλω να ξεκινήσω την προώθηση της δουλειάς μου και εκτός social media αποκτώντας πραγματική επαφή με το υποψήφιο αγοραστικό κοινό χωρίς να παρεμβάλλεται η οθόνη.  Πρόσφατα οι εκδόσεις Ψύχαλου κυκλοφόρησαν ένα βιβλίο μου για το ντεκουπάζ με 20 σχέδια και οδηγίες κατασκευής για αρχάριους. Αυτό ήταν ένα εγχείρημα και μία συνεργασία που απόλαυσα πολύ και είναι αντιπροσωπευτικό της δουλειάς μου.
How do you promote your work?
I mostly use Pinterest and Instagram because of their aesthetics. In the near future, I am planning to take part in markets, as I want to have a real contact with my customers. Recently Psichalos publications published a book that I wrote with 20 designs made with decoupage technique for beginners and detailed instructions. I feel excited about this, I enjoyed it very much and I think it is representative of my work.



Μίλησέ μας για το χώρο εργασίας σου.
Το εργαστήριό μου είναι ένα ευρύχωρος και ηλιόλουστος χώρος του σπιτιού μου όπου οι 2 από τους 3 τοίχους αποτελούνται από παράθυρα με θέα απίστευτης φυσικής ομορφιάς, μια και μένω κοντά στο βουνό της Πάρνηθας. Αυτό βέβαια με κάνει να αφαιρούμαι και να μην μπορώ να συγκεντρωθώ χαχα! Πρόσφατα τον ανακαίνισα επιλέγοντας άφθονο άσπρο χρώμα για να δημιουργεί ισορροπία και ηρεμία στο χώρο.
Tell us about your working space.
My studio is an airy and sunny place of my home where 2 of the 3 walls consist of windows with a breathtaking view, as I live close to Parnitha Mountain. This makes me lose my concentration. Lately, I renovated my studio choosing the white color to bring balance and serenity.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου εργαλείο;
Τα πινελάκια μου! Κάνουν τα πάντα, με αυτά κολλάω, βάφω, κάνω παλαιώσεις. Είναι τα ραβδάκια μου!
Which is your favorite tool?
My brushes! They are multi-functional, I use them when I glue, paint, make the ageing effects. They are my stitches!


Έχεις κάποιον να σε βοηθάει στο κατάστημά σου στο Etsy;
Κάνω τα πάντα μόνη μου, παρόλο που κάποιες φορές πελαγώνω, νομίζω ότι στο βάθος το απολαμβάνω γιατί με φέρνει σε επαφή με τις αδυναμίες μου και δίνεται η αφορμή να τις δουλέψω και να εξελιχθώ. Παράλληλα η  ενθάρρυνση και η υποστήριξη για να κάνω όλα αυτά προέρχεται από αγαπημένους ανθρώπους που έχω το προνόμιο να γνωρίζω.
Do you have somebody who helps you with your Etsy shop? 
Ι do everything by myself and, although sometimes I feel exhausted, I think that I finally enjoy it as this way I can understand better my weaknesses and try to work on them. At the same time, I receive valuable encouragement and support from beloved people that I have the privilege to know.

Αγαπημένα sites/ καταστήματα/ ταινίες/ βιβλία/ μουσική
Ο κινηματογράφος είναι μία αγάπη αγιάτρευτη, είναι πολλές οι ταινίες που μου αρέσουν κυρίως από τον ευρωπαϊκό κινηματογράφο.  Όσο πιο παλιός τόσο πιο κοντά στα γούστα μου. Ταινία που με έχει καθηλώσει και συνεχίζει να το κάνει όσες φορές και να τη δω είναι η Τέλεια Ομορφιά του Σορεντίνο. Μου αρέσουν πολύ οι ταινίες του Φατίχ Ακίν, του Πέδρο Αλμοδόβαρ όπως και του  Γούντυ Άλεν.
Από βιβλία ξεχωρίζω τα: Αλεξανδρινό Κουαρτέτο του Ντάρελ, Ακόμα και οι καουμπόησες μελαγχολούν του Ρόμπινς, Tο  ταξίδι στην άκρη της νύχτας του Σελίν.
Όσο για τη μουσική, δεν θέλω να περιοριστώ σε ένα είδος μια και όπως είπε ο  Duke Ellington "There are  two kinds of music. Good music, and the other kind.” Μου αρέσουν πολύ οι Beatles, o Bruce Springsteen, o Tom Waitts, o Bob Dylan, o Bryan Ferry, οι Pink Martini, οι Smiths, o Manu Chao, o Tonino Carotone, οι Οrishas, οι UB40, και πολλά άσχετα μεταξύ τους.
Ιστοσελίδες που ανάμεσα σε άλλες επισκέπτομαι καθημερινά είναι το www.mymodernmet.com, www.thisiscolossal.com, www.natgeotv.com.
Δυσκολεύομαι να ξεχωρίσω καταστήματα, είναι τόσο ενδιαφέροντα και καλοστημένα τα περισσότερα…
My favorite websites/shops/movies/books/music
I have a great love for cinema; there are several movies that I like most from the field of European cinema. Also, I have a preference for older classic movies. One of the movies that fascinated me is “La Grande Bellezza” by Paolo Sorrentino. I also love movies of Fatih Akin Pedro Almodovar and Woody Allen.
Favorite books: The Alexandria Quartet by Lawrence Durrell, Even the cowgirls get the blues by Tom Robbins, Journey to the end of the night by Louis-Ferdinand Celine.
Concerning music I cannot confine myself to a specific genre, I am into what Duke Ellington said, “There are two kinds of music. Good music and the other kind”. I like listening to the Beatles, Bruce Springsteen, Tom Waitts, Bob Dylan, Pink Martini, Bryan Ferry, Smiths, UB40 Orishas and many-many more, irrelevant to each other.
Websites that I visit almost every day amongst others are www.mymodernmet.comwww.thisiscolossal.com, www.natgeotv.com.
I cannot distinguish shops, as most of them are so interesting and well made.

Σε δέκα χρόνια από τώρα…
Να είμαι γερή και τα υπόλοιπα έρχονται.
In 10 years time...
To be alive and kicking! The rest will follow.




{Βρείτε την Φωτεινή εδώ /Find Fotini here: etsy, instagram, pinterest, fb page, twitter}


Σας περιμένω τον επόμενο μήνα με νέα συνέντευξη!
Tune in next month for another interview!
Polina